Frieriet

Hej!

När vi hade varit tillsammans ca 8,5år friade han (äntligen!!)
Det här var sista helgen i augusti 2010 om jag minns rätt.
Då hade vi bott ihop i ca 2år. Vi gick och åt på Rex 3rätters.
Sen promenerade vi mot älven mot en park som låg där, 
(som nu bara är en byggarbetsplats) och där började själva frieriet.
 
Han höll 30min tal om hur mycket han älskar mig och hur vi komplettar
varandra. Jag tror aldrig jag har blivit så rörd och tårarna bara sprutade.
Jag är förvånad över att jag lyckades få fram ett ja emellan tårarna.
Jag var så lycklig. Är så lycklig. Det är en fantastisk man jag lever med.
Jag känner mig glad och tacksam varje dag över att jag har honom vid min
sida oavsett om det stormar eller solsken. Även om han är orsaken till varför
det stormar.... Ingen relation har bara toppar that's a fact. Men hur som haver.
Jag är lycklig med honom. Vi är förlovade. Sambo. Det känns ljuvligt.
 
Vi på Rex kvällen i fråga.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0