Hur vi träffades

Hej!
 
Som det står i beskrivningen så ska den här bloggen handla
om relationer, bröllopsplanering, äktenskap m.m.
 
Tänkte börja det första inlägget med att berätta hur vi träffades.
Ifall jag skulle ha någon läsare som inte känner mig personligen.
Jag träffade iaf min blivande man på ett högstadiedisco. Mina tjejkompisar
satt och gnällde över att dom ville dansa med någon eftersom det
var tryckare, jag sa gå och bjud upp nån. Dom tyckte det var pinsamt.
Så jag gick och bjöd upp nån själv. Inte visste jag att vi skulle sluta
här snart 12år senare tack vare det... ;) Ni vågar oxå tjejer!!
 
Vi dansade tre danser, pratade lite, sen fick jag hans telefonnr och ICQnr.
Ja ni hörde rätt. ICQ. Det här var 2002, då var det fortfarande ICQ som gällde haha.
Så jag addade honom på min ICQ och sen bjöd han ut mig på en dejt. Vi gick
på bio och sen käkade vi på Mias grill. Sen kom pappa och hämtade mig vid
midnatt. Sen var jag fast! Sen dess har det varit vi två. 
 
 Det här är vi 2mån efter vi träffats. Början på juni 2002.
Daniels bal i 9an.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0