Vi-par

Hej!
 
Att vara ett Vi-par. Jag har blivit uppmärksammad
på det syndromet nyligen. Jag bor med två grabbar.
Min sambo och hans bästa kompis. Kompisen frågar
"Ska jag köpa hem nåt?" Nån av oss svarar "Nä vi
behöver inget" Eller inför större inköp alltid ringa och
rådfråga har vi råd med den här tröjan? Jag och min
sambo är ett typiskt vi-par på alla sätt som går. Vi
tänker inte längre oss själva som solo. Vi är ett par.
Därmed inte sagt att vi inte har egna liv för det har vi. 
Men jag är allergisk när folk säger att vi har växt ihop.
Vi har växt tillsammans, utvecklats tillsammans. Det 
betyder inte att vi växt ihop. Suck. Fast å andra sidan,
vi är det vi är. Och vad man än kallar vår relation så är
den ju inte negativ. Den ger ju ljus, glädje, värme
och kärlek till oss. Så egentligen, vad spelar det för
roll vad man kallar det?? Titta vilket sött par här nedan ♥

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0